Limesroute, dag 10 - Reisverslag uit Regensburg, Duitsland van Peter en Marjan Hoor-van der Wulp - WaarBenJij.nu Limesroute, dag 10 - Reisverslag uit Regensburg, Duitsland van Peter en Marjan Hoor-van der Wulp - WaarBenJij.nu

Limesroute, dag 10

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjan

28 Mei 2013 | Duitsland, Regensburg

We worden wakker met de Zon!
Hoewel ik best nog een uurtje had kunnen slapen (heb er tien gehad) staan we toch maar op. In hotel Post hoef ik maar 54 euro af te rekenen en dat is inclusief ontbijt!
Het is lekker weer, we fietsen zonder jack. Ik houd wel mijn benen aan want echt warm is het ook nog niet.
De route is prachtig, zoveel leuker met de zon erbij. Als de Altmühl na Riedenburg overgaat in het Mainz Donau kanaal wordt het er niet minder mooi om. De steden Kelheim en Bad Abbach zijn de moeite waard.
Tegen drie uur komen we aan in Regensburg. We gaan naar hotel Petershof maar dat gaat pas om vier uur open dus wachten wij braaf in de brede vensterbank. Een echtpaar uit Berlijn komt erbij zitten en we praten wat over Rothenburg en de prachtige beren van Steiff Knopf im Ohr, dat die zo duur zijn. Peter zegt dat veel dingen die oud zijn aardig wat geld opleveren. De vrouw lacht en zegt dat zij alleen maar geld kost, terwijl ze toch een Knopf im Ohr heeft!
We kopen ook een wifikaart van 8 euro maar peter brengt hem zo terug. Internet is alleen te krijgen als ik tegen de deur zit en dan nog valt het steeds uit.
Wj gaan nu onze terugreis regelen. Wie weet is er in de trein wifi, anders komt het staartje van het reisverslag thuis wel.
Leuk dat jullie ons gevolgd hebben!

• 28 Mei 2013 - 17:32

Katinka:

You did it!!!Gefeliciteerd bikkels!

• 28 Mei 2013 - 18:18

JH:

super gedaan.
    tot in Ltn

• 28 Mei 2013 - 20:04

Broer:

Dus het is alweer voorbij! Goed gedaan ben trots op jullie! Marjan, had je vroeger ooit gedacht dat je dit soort dingen zou doen? Petje af hoor en Peter, ach van jou kan je alles verwachten. Super prestatie weer en tot snel. Kus van je broer. Ja hoor jij ook een Peter....

• 29 Mei 2013 - 20:59

Marjan:

Toppertjes!!!!
    Jullie hebben het weer gehaald, respect!
    en nu weer afgetraind naar huis.
    xxxxxx