Limesroute deel 2 - Reisverslag uit Wörth an der Donau, Duitsland van Peter en Marjan Hoor-van der Wulp - WaarBenJij.nu Limesroute deel 2 - Reisverslag uit Wörth an der Donau, Duitsland van Peter en Marjan Hoor-van der Wulp - WaarBenJij.nu

Limesroute deel 2

Door: Marjan ten Hoor-van der Wulp

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjan

28 Mei 2017 | Duitsland, Wörth an der Donau

De dag begon goed. Totdat we ons afvroegen waar de sleutels van de fiets waren. Na een flinke tijd zoeken bleken ze IN de fiets te zitten, welke al op het dak van de auto zat. Afscheid van Dreetje was natuurlijk ietwat lastig voor mij maar ze gaat lekker logeren bij Renke en Sabine. Overdag gaat ze naar mijn moeder dus alles komt goed.
We vetrekken om 08.00 en naarmate de kilometers verstrijken loopt de temperatuur op. Omdat Peter heel graag even de start van formule 1 wil zien rijden we Würzburg in. Erg leuk! Maar wel 35 graden.helaas voor Peter is er nergens een kroegje met tv. Omdat het inmiddels al 14.00 geweest is en we via mijn telefoon de stand van zaken wel kunnenvolgen, strijken we maar neer op een terras langs de mainz waar we een heerlijke salade eten.
Op de terugweg naar de auto verdwalen we behoorlijk in de stad, ik weet wel wat beters met die hitte.
We rijden naar Wiesent, waar hotel Rösch zegt dat er nog Zimmer Frei zijn. Maar dat klopt dus niet. Haal je bord dan weg...
We rijden door naar Wörth an der Donau en komen terecht bij Gasthof Bultz. Helemaal blij. We mogen de auto hier gewoon laten staan, krijgen in het oude gedeelte een prettige kamer enaan lekker eten op het terras.
Een dikke 10 vandaag. (Niet moeilijk met airco in de auto...)

• 28 Mei 2017 - 22:18

Caroline:

Wat heerlijk dat je in Lunteren gewoon je sleutels in je fiets kunt laten zitten.
    Is natuurlijk wel de laatste plaats waar je zelf gaat zoeken :-).
    Veel plezier en mooi weer toegewenst, zonder pech.
    Caroline

• 29 Mei 2017 - 11:15

Jh:

nou balen voor jos.had 3e kunnen worden. dan Tom. super. maar nu geen sport meer dus lekker rustig en ontspannen fietsen.suc6.