Staartje - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Peter en Marjan Hoor-van der Wulp - WaarBenJij.nu Staartje - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Peter en Marjan Hoor-van der Wulp - WaarBenJij.nu

Door: PeterenMarjan

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjan

06 Juni 2012 | Frankrijk, Avignon

Toch nog even het einde van onze reis. We zijn drie dagen gebleven in Saintes Maries de la Mer, in een keurig hotel, Camille. Niet veel gedaan, beetje in het dorp gelopen en aan het strand gelegen. Erg verbrand.
vanmorgen na het ontbijt vertrokken, rechtsom, over "Le Digue" een dijk van 36 km. Af en toe moesten we door rul zand en dus afstappen. Dan werden we meteen belaagd door miljoenen muggen! Misschien iets overdreven maar het waren er zoveel dat ik bijna moest gillen want het deed me erg aan hitchkocks film "the birds" denken.
Peter had goed de vaart erin, mijn arme zonverbrande billen protesteerden maar Peter kende geen genade. Ook de koffietentjes werkten niet mee, de eerste kwam pas in Arles.
Daarna ging het weer in volle galop vooruit, we waren dan ook al om half drie in Avignon. Niet normaal en ook niet echt een lekkere rit, (Peter vond van wel) sowieso door de eerste 30 km op onverhard terrein.
Maar.
Onze fiets is nu ingeleverd. We hebben heerlijk gegeten bij het oude kasteel van de pausen en liggen nu lekker in ons ibisbed.
Genoten en gezwoegd!

• 06 Juni 2012 - 19:30

Tineke:

Zonverbrande billen? Je had toch wel je broekje aan op het strand of...... Heb je t hondje van de slager na gedaan!

• 11 Juni 2012 - 05:26

Willem En Dita:

Volgende keer jij voorop Marjan en zelf het tempo aangeven, Peter heeft veels te veel energie! De witte plekken zullen dus nu ook al wel bijgekleurd zijn. Leuke tijd nog! XOXO.
    PS: Fleur wordt getraind voor BOMB dog!