Dag vier - Reisverslag uit Mersch, Luxemburg van Peter en Marjan Hoor-van der Wulp - WaarBenJij.nu Dag vier - Reisverslag uit Mersch, Luxemburg van Peter en Marjan Hoor-van der Wulp - WaarBenJij.nu

Dag vier

Door: PeterenMarjan

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjan

23 Mei 2012 | Luxemburg, Mersch

Vanmorgen was het mistig en dus nat. Ook koud met maar elf graden. Gelukkig hadden we onze "benen" meegenomen. We hebben wel weer in het hotel ontbeten omdat het onderweg toch lastig is om ergens brood te kopen of een kop koffie te drinken. Al vrij snel nadat we gestart waren kwamen we Sjef en Rob weer tegen. Dat was op de eerste helling. Binnen een halfuur nadat we fris vertrokken waren stond het zweet alweer overal op ons lijf. En zo ging het maar door, stijgen, dalen stijgen en weer dalen. Nou gaat dat dalen veel sneller dus we hebben wel het gevoel gehad dat we de hele dag bergopwaarts hebben , toen we weggingen kwamen Sjef en Rob er ook weer aan. De route was mooi vandaag, wel weinig foto's gemaakt want die zijn toch niet mooi door de mist. We zijn doorgefietst tot Cherain, waar we een heel leuk hotel hebben, gevestigd in een oude school. Het hotel was open maar de keuken dicht, een kunnen morgen wel ontbijten. In de plaatselijke supermarkt hebben we brood, kaas, wortelen, dipsaus en een biertje en een wijntje gescoord. Wij zaten dat heerlijk te nuttigen buiten op het terras toen.....tingeling tingeling ....Sjef en Rob eraan kwamen. Dat was gezellig. We zijn het er in elk geval over eens geworden dat de fietsbroeken van Assos de beste zijn.
Onze kamer is best en wij zullen weer slapen als roosjes. Nu dus!

• 23 Mei 2012 - 17:34

Jh:

dag 4 is gelijk aan dag 3.